خرید انواع غذای ماهی با ترکیبات عالی و قیمت ارزان بازرگانی یوتابمهر چگونه است؟ تولید غذای ماهی با کیفیت به چه روشی است؟ غذای ماهی کپور و قزل آلا چیست؟

جهت مشاهده پاسخ سوالات با ما همراه باشید.

خرید انواع غذای ماهی
خرید انواع غذای ماهی

تولید غذای ماهی با کیفیت

غذای ماهی در رشد و پرورش آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو باید خوراکی را انتخاب کرد که تمام املاح و مواد مغذی را در خود جای داده باشد. خوراک مخصوص ماهی قزل آلا دارای ویژگی های بارز و مهمی می باشد که از این ویژگی ها می توان به ترد بودن، خشک بودن، خوش طعم بودن، مقوی بودن اشاره کرد. از دیگر ویژگی های مهم این خوراک می توان گفت که تمام داده یکسان و یک شکل هستند و به خوبی بر روی آب شناور می مانند تا ماهی از آنها استفاده کند، از بروز بیماری در بدن ماهی جلوگیری می نماید، هضم خوراک ها را برای آنها آسان تر می نماید و سیستم گوارشی آنها را تقویت می کند تا از بیماری های گوارشی دور بمانند.

غذای ماهی کپور و قزل آلا

 با توجه به اینکه پرورش ماهیان گرمابی بصورت توأم وچهار گونه ای در استخرهای خاکی انجام میشود. لذا بخشی از نیازهای غذایی آنها از محیط طبیعی استخر از جمله زی شناوران گیاهی و جانوری ، کفزیان و گیاهان علوفه ای موجود در استخر تامین می گردد. برای تغذیه ماهی کپور و قزل میتوان مخلوطی از غذای دستی شامل غلات ، کنجاله ها وپودرماهی به شکل خمیری و یا از غذای کنسانتره استفاده نمود. تغذیه ماهی کپور باید درحدی باشد که 70-60 درصد محصول ماهی از غذای طبیعی استخر ومابقی از غذای دستی تأمین گردد.

نحوه خرید غذای ماهیان

مجموعه بازرگانی یوتابمهر عرضه مستقیم کنسانتره ماهی مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور انجام می رساند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است. شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از  طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش انواع کنسانتره ماهی و فروش یونجه مرغوب دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

 

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس فوق کلیک نمایید.

 

موبایل مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

 

وبسایت های دیگر شرکت:

utmtco.ir

oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس