سایت خرید ذرت دانه ای خشک، تولیدشده از بهترین مزارع شهرستان دزفول جهت سفارش تجارودامداران گرامی بصورت اینترنتی طراحی گردید.از طریق همین سامانه با تیم فروش شرکت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

سایت خرید ذرت دانه
مزارع بزرگ کشت ذرت دزفول

ذرت دانه ای خشک شده داخلی

ذرت از جمله محصولاتی است که به صورت گسترده از کشورهای دیگر از جمله روسیه و برزیل وارد می شود. علی رقم تقاضای زیاد برای ذرت های وارداتی، ذرت دانه ای داخلی مشتریان خاص خود را داشته و استفاده این محصول را نسبت به نوع خارجی ترجیح می دهند.

ذرت داخلی در بخش های مختلف کشور تولید می گردد که استان خوزستان و شهرستان دزفول را می توان یکی از مهمترین تولیدکنندگان این محصول دانست. ذرت علوفه ای در این منطقه بصورت سیلو شده و دانه ای خشک قابل تامین است.

لازم به ذکر است که ذرت دانه ای پس از برداشت به مراکز بزرگ خشک کن غلات منتقل میشودتا رطوبت ان را به زیر 14 درصدبرسانند.با این رطوبت محصول برای انبار طولانی مناسب میشود و دچار فساد نخواهد شد.

سایت خرید ذرت دانه
کیفیت ذرت داخلی

کیفیت ذرت دانه ای تولید داخل

ذرت داخلی در کیفیت های مختلفی تولید می گردد. کیفیت این محصول چیزی در سطح بین ذرت برزیل و رومانی می باشد. نکته ای که سبب ایجاد تقاضای زیاد برای ذرت داخلی نسبت به نوع خارجی ان شده است ، ارگانیک بودن و دسترسی راحت آن است.

در سایت خرید ذرت دانه ای خشک داخلی وخارجی با کیفیت های مختلف بصورت عمده جهت تامین تجار گرامی موجود می باشد.

سایت خرید ذرت دانه

نحوه ی خرید ذرت داخلی

جهت خرید بدون واسطه و استعلام قیمت از سایت خرید ذرت دانه ای و دیگر نهاده های دامی ازتمام نقاط ایران از قبیل تهران و شیراز و … می توانید با تیم فروش شرکت ما ارتباط بگیرید . با دریافت مشاوره از همکاران، ارزان ترین سفارش ممکن را ثبت نمایید. همچنین می توانید در صفحه تماس با ما فرم مربوطه را تکمیل کنید تا در اولین فرصت همکارانمان با شما تماس بگیرند. وشما را در ثبت سفارشتان یاری نمایند.

باتشکر از حسن اعتماد شما

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

مدیر فروش :

مهندس تندیس

09166404026

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس