فروش جو دامی روسیه و نهاده های دامی به صورت عمده به تجار گرامی و دامداران عزیز و ارسال به تمام نقاط کشور جهت تامین بازار نهاده های دام و طیور از طریق سایت شرکت بزرگ یوتابمهر براحتی امکان پذیر گردید.کافی است با تیم فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

فروش جو دامی روسیه
نمونه جو طلایی روسی

قیمت جو روسیه امروز

قیمت خرید و فروش جو روسیه امروز دیگر مانند گذشته به سختی به دست نمی آید.تنها با یک کلیک می توان به قیمت این محصولات دست یافت. امروزه قیمت جو تحت تاثیر عوامل مهم و زیادی است.اما باید بدانیم در هنگام خرید محصولات تنها قیمت آن مهم نیست. تغذیه‌ی حیوانات از لحاظ کیفیت مهم ترین مسئله ای است که در صنعت دام پروری وجود دارد. که باید کاملا از طرف دامداران مورد توجه قرار گیرد.

فروش جو دامی روسیه
فروش جو دامی روسیه

اما چرا جو روسی بخریم ؟

با توجه به اینکه محصول جو در اکثر نقاط جهان و کشور کشت می گردد . اما به علت گسترش صنعت دامداری تولید داخل کشور نمی تواند پاسخگوی نیاز دامداران کشور باشد.
برای رفع نیاز بازار و دامداران باید از نمونه های خارجی این دانه استفاده کرد که جو روسی دامی از بهترین نمونه های جو خارجی می باشد.
جو روسی دارای ویژگی های منحصر به فرد و ارزش غذایی بالا برای دام است که به دلیل قیمت مناسب و دسترسی آسان می توان به راحتی آن را تهیه و در جیره غذایی دام ها قرار داد.از این رو فروش جو دامی روسیه در سالهای اخیر رونق خوبی داشته است.

نحوه ی سفارش جو دامی روسی

مجموعه بازرگانی یوتابمهر یکی از برترین شرکت های فروش جو دامی روسیه که این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند. با توجه به کیفیت خوب محصولات بخصوص جو و ذرت دانه ای همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب می کند . شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان و دامداران محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

 

مدیر فروش فروش :

مهندس تندیس

09166404026

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس