سبوس گندم از پرمصرف ترین محصولات در بخش های مختلف صنایع غذایی بخصوص صنعت دامپروری محسوب می گردد. از این رو قیمت سبوس گندم هنگام خرید از اهمیت ویژه ای برای تجار و دامداران گرامی برخوردار است.

انچه در این مطلب خواهیم خواند:

تولید سبوس گندم

سبوس گندم مرغوب را از کجا بخریم؟

تولید سبوس گندم

تهیه و تولید سبوس گندم در کارخانه های بزرگ آرد گندم صورت می پذیرد . که کیفیت این محصول در اکثر مواقع در بسیاری از کارخانه ها مشابه می باشد. قیمت سبوس گندم به کیفیت تولید آن بستگی دارد که میزان ناخالصی آن هر چقدر بیشتر باشد محصول کیفیت کمتری دارد و قیمت آن طبعا پایین تر خواهد بود.

شایان ذکر است که برخی از دلالان برای کسب سود بیستر این محصول را از کارخانه های آرد خریداری و انبار می نمایند و با افزودن مقادیری از قبیل انواع سبوس برنج و یا مواد دیگر کیفیت انرا کاهش می دهند. لذا تجار و مشتریان گرامی حتما به این نکته توجه داشته باشند که این محصول را از مرکز پخش سبوس گندم معتبر و شناخته شده تهیه نمایند.

سبوس گندم را از کجا بخریم ؟

شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر تندیس در راستای تهیه و توزیع نهاده های دامی از قبیل سبوس گندم ، انواع جو داخلی و خارجی ، ذرت علوفه بسته بندی و… امادگی خود را جهت تامین تجار و دامدرارن گرامی اعلام میدارد.

لازم به ذکر است این عزیزان می توانند جهت اگاهی کامل از قیمت سبوس گندم بروز و دیگر محصولات به عضویت کانال تلگرام شرکت ما در آیند. همچنین می توانند با تیم فروش ما از طریق شماره های زیر ارتباط برقرار نموده و یا با پر کرد فرم  تماس در صفحه تماس با ما و یا در سایدبار وبسایت در خواست خود را ارسال نمایند تا در اسرع وقت تیم مشاوره و فروش با ایشان تماس گرفته و راهنمایی های لازم را جهت خریدی مناسب دریافت نمایند.

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس فوق کلیک نمایید

 

موبایل مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

 

وبسایت های دیگر شرکت:

utmtco.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس