قیمت عمده شبدر خشک بسته بندی با کیفیت چقدر است؟ نحوه کاشت شبدر به جه صورت است؟ وجود شبدر قرمز در خوراک دام چه تاثیری دارد؟

برای مشاهده پاسخ سوالات با ما همراه باشید.

نحوه کاشت شبدر

شبدر ایرانی گیاهی یکساله پائیزه است که در اواخر زمستان تا اوایل بهار به تولید علوفه می پردازد. رشد اصلی آن در طی زمستان و به حالت خوابیده است. بذر آن را در پائیز می کارند که رشد کند خود را بحالت خوابیده آغاز می کند و با شروع بهار به سرعت رشد مناسبی دست می یابد. زندگی این گیاه در سراسر بهار و اوایل تابستان ادامه می یابد سپس تولید بذر می کند و به رشدش خاتمه می دهد. کشت بذر در پاییز در زمین هایی که بستر آماده نگردیده، قبل از بارندگی های پاییزه انجام می گیرد، ولی در کشت هایی که زمین قبل از کاشت آماده شده در اوایل پاییز، به میزان ۵ تا ۸ کیلو بذر، با آبیاری مناسب کشت می شود.

شبدر قرمز در خوراک دام

شبدر چه بصورت علف سبز و چه بصورت خشک یکی از پر ارزش‌ترین علوفه‌ها است که دام با اشتهای خیلی زیاد از آن تغذیه می‌نماید ولی غالبا حیوانات به علوفه سبز آن بیشتر از علوفه خشک شده راغب هستند و باید توجه داشت که مصرف سبز شبدر مانند یونجه تولید نفخ می نماید. شبدر قرمز علوفه‌ای بسیار پرکاربرد و خوش‌خوراک برای مصارف دامی است که بصورت مصرف در چراگاه، مصرف گیاه چیده شده تازه، خشک شده و سیلو استفاده می‌شود.

قیمت عمده شبدر خشک
شبدر قرمز

نحوه سفارش انواع شبدر

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع شبدر مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش شبدر مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس فوق کلیک نمایید

 

موبایل مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

www.oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس