سبوس برنج دامی

سبوس برنج دامی به عنوان یکی از مهم ترین محصولات در بین جیره های دامی شناخته می شود. سبوس برنج دامی کیفیت و ارزش غذایی بالایی که دارد علت اصلی مصرف ان در جیره دام ها می باشد. سبوس به معنی پوسته ی خوراک دامی شناخته می شود که البته در رابطه با سبوس غله‌ی برنج یا شلتوک برنج ماجرا متفاوت است. نوع اول دارای هفتاد درصد از قسمت با ارزش برنج که داخلی است می باشد. 30 درصد دیگر نیز از پوسته‌ی رویی و همین طور دانه های برنج یا دانه مرغی است. نوع دیگر این محصول از لحاظ ترکیبی شبیه به نوع اول است اما دوبار کوبیده می شود و بسیار نرم است . این نوع خوراک دامی خوش بختانه بسیار ارزان و در دسترس است.

خرید سبوس برنج دوکوب
خرید سبوس برنج دوکوب

فروش عمده سبوس برنج

خرید عمده سبوس برنج دو کوب یک بازرگانی یوتابمهر برای دامداران بسیار مهم است. این محصول می تواند بخشی از نیاز های تغذیه ای دام را به خوبی تامین کند. خرید و فروش عمده سبوس برنج دامی درجه یک از دیر باز برای خوراک دام و طیور صورت می گرفته است. برای خرید این محصولات و دیگر محصولات خوراک دام نظیر جو، ذرت، سویا و… با همکاران ما در واحد فروش از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت ارتباط بگیرید.

نحوه سفارش انواع سبوس برنج

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع سبوس برنج مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش انواع سبوس برنج مرغوب و دیگر نهاده ها از جمله ذرت علوفه ای  به کانال تلگرامی ما ملحق شویدو یا با تیم فروش ما تماس بگیرید.

 

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس فوق کلیک نمایید

 

موبایل مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

 

www.oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس