قیمت خرده ذرت

خرده ذرت به صورت مستقیم به سراسر کشور ارسال می گردد. این محصول شامل مقدار زیادی نشاسته می باشد و ارزش انرژی زایی آن به نشاسته ، جوانه و پروتئین موجود در آن بستگی دارد. بیشتر دانه های ذرت حاوی 4 درصد روغن می باشد. شرکت بازرگانی یوتابمهر  در زمینه خرید و فروش خرده ذرت به صورت عمده فعالیت می کند. جهت خرید آنلاین از سایت خرید ذرت دانه ای و اطلاع از قیمت ها از طریق شماره های ثبت شده در سایت با همکاران ما در بخش فروش و مشاوره رایگان، ارتباط برقرار کنید. همکاران ما از روز شنبه الی پنجشنبه به صورت کاملا فعال پاسخگویی تمام سوالات شما مشتریان عزیزمان هستند.

فروش خرده ذرت
فروش خرده ذرت

خرده ذرت باکیفیت

دامداری های صنعتی برای رشد بهتر دام نیاز دارند که این جیره ها را خریداری کنند. به سبب نقش حیاتی دانه ها در رشد و سلامت دام، باید همیشه با کیفیت و قیمت مناسب تامین شوند. باید روش هایی را برای تامین ارزان تر جیره جستجو کرد. خرده ذرت می تواند در دسته جیره های ارزان برای مرغداری ها و دامداری ها باشد. با خرید خرده ذرت می توان همان ارزش عذایی ذرت را به جیره افزود. خرده ذرت در ارزش غذایی تفاوتی با ذرت ندارد، تنها تفاوت آن ها در شکل ظاهری است. این جیره را به خوبی می توانیم جایگزین ذرت در جیره نماییم

نحوه سفارش خرده ذرت

مجموعه بازرگانی یوتابمهر  سالهاست که در زمینه خرید و فروش انواع محصولات خوراک دامی و طیوری و آبزیان فعالیت دارد این شرکت با دارا بودن انواع محصولات با کیفیت با قیمت های مناسب رضایت مشتریان عزیز را جلب نموده است این شرکت با فروش عمده خرده ذرت محصول بهترین کارخانجات تولید خرده ذرت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد شما ی توانید برای سفارش محصول و سبوس برنج  از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

 

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس فوق کلیک نمایید

 

موبایل مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

سایت های ما:

http://utmtco.ir/blog/

https://oloofeha.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس