تولید خوراک دام ارزان قیمت با استفاده از باگاس نیشکر با انالیز ترکیبی مرغوب توسط شرکت ما انجام پذیرفت و به دلیل قیمت ارزان ومغذی بودن ، این خوراک دام مورد اسقبال گسترده ای در ایران قرار گرفت . در این مقاله سعی خواهیم کرد که اطلاعاتی خوبی به مخاطبان عزیز در مورد تولید این خوراک دام ارزان انتقال دهیم.

 

باگاس یا کاه نیشکر چیست؟ 

به تفاله ای که پس از استخراج قند از نیشکر تولید می شود، کاه نیشکر یا اصطلاحا باگاس می گویند. از ویژگی های غذایی و خواص باگاس می توان به فیبر بالا، و قابلیت هضم و نیتروژن پایین اشاره نمود . به علت قند بالایی که در بافت باگاس وجود دارد لذا این محصول کالری خوبی در مقایسه با دیگر کاه ها مانند کاه گندم و کاه جو دارد لازم به ذکر است که از باگاس نیشکر در موارد متعددی استفاده می شود مانند صنایع چوب  MDF ، مصارف تولید خوراک دام و نیز بستر سازی انواع دام در مراکز صنعتی، سنتی و … کاربرد دارد.

انواع باگاس عبارتند از :

  • باگاس فله
  • باگاس بلوکی
  • باگاس فشنگی یا خوراک پایه
تولید خوراک دام ارزان
کاه نیشکر فله

باگاس فله

باگاس فله درواقع همان تفاله نیشکر است که از پسماند کارخانه های تولید قند بوجود می آید که رطوبت میان بافتی حدود 30 در صد دارد و با توجه به قیمت بالای کاه گندم و همچنین طبیعت گرم و نرم ، باگاس بهترین جایگزین برای این محصول جهت بستر سازی دامداری ها و تولید خوراک دام ارزان می باشد و شرکت خوراک دام یوتابمهر در تمامی فصول سال می تواند این محصول ارزان را برای دامداران گرامی فراهم نماید.

باگاس بلوکی
باگاس بلوکی
تولید خوراک دام
انالیز کاه نیشکر یا باگاس

 

باگاس بلوکی

باگاس فله را با استفاده از دستگاه های پیشرفته در دمای حدودا 300 تا 400 درجه سانتیگراد پخته سازی و سپس خرد می کنند  و در بسته های مکعبی شکل۳۰-۴۰ کیلوگرمی بسته بندی می شود و چون بسته بندی آن شبیه بلوک می باشد از این رو باگاس بلوکی نام گرفته است.

این محصول پس از مصرف در دامداری های بزرگ صنعتی طبق گزارشات موجود از طرف دامداران محترم بهترین جایگزین علوفه خشبی به جای کلش گندم در تهیه بستر دام است که بدلیل ارزان ،خشک و بهداشتی بودن ، طبیعت ­گرم ، نرم و عاری بودن از هرگونه جسم خارجی ، انتقال آسان ، انبارداری و همچنین ماندگاری طولانی مدت به محصولی پر طرفدار در تولید خوراک دام با قیمت ارزان تبدیل گردیده است. بنابراین مجموعه ما آماده است نسبت به تحویل روزانه محموله ­های مورد نیاز شما سروران گرامی اقدام ­نماید.

 

 

خوراک دام پایه یا خوراک فشنگی نیشکر

خوراک پایه نیشکر یا خوراک فشنگی نیشکر که ماده اصلی ان باگاس نیشکر و ملاس نیشکر می باشد یکی از مقوی ترین و ارزانترین خوراک های امروز می باشد که برای دام سبک و سنگین و همچنین شیری و پرواری مورد استفاده قرار میگیرد که به صورت فله ای و کیسه های 50 کیلویی عرضه می شود. نحوه مصرف این محصول ترکیب با دیگر خوراک ها می باشد. که ترکیب این محصول با مکمل هایی نظیر سبوس برنج ، سبوس گندم ، یونجه ، ذرت علوفه ای سلاژ و … خوراک دامی ارزان و مقرون بصرفه تولید خواهد کرد.

نکته : این محصول از انجایی که به صورت کاملا فشرده تولید می گردد کنسانتره نیشکر نیز نامیده میگردد.

درصد استفاده از خوراک دام پایه نیشکری برای هر دو نوع دام شیری و پرواری  با نسبت های متغیر مورد استفاده قرار می گیرد که برای دام پرواری حدود 55% و دام شیری حدود 25% می باشد .

انالیز خوراک پایه نیشکر
تولید خوراک دام
باگاس فشنگی

نحوه ی خرید مستقیم خوراک دام فشنگی وباگاس بلوکی از کارخانه چگونه است؟

جهت خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات می توانید با تیم فروش شرکت ما ارتباط بگیرید و با دریافت مشاوره از همکاران و نیز دامپزشکان مجرب شرکت بهترین پیشنهاد و ارزان ترین سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید در صفحه تماس با ما فرم مربوطه را تکمیل کنید تا در اولین فرصت همکارانمان با شما تماس بگیرند و شما را در ثبت سفارشتان یاری نمایند.

 

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

مدیر فروش :

مهندس تندیس

09166404026

 

فروش کنسانتره دام پرواری با قیمت ارزان سال 1402

 

فروش ذرت علوفه پردانه سیلاژ شده در خوزستان

6 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس