خرید یونجه درجه یک بسته بندی بدون خاک از کشاورز چگونه است؟ پخش عمده یونجه توسط کدام کمپانی انجام می شود؟ فروش یونجه بدون واسطه چه زمانی آغاز می شود؟

برای مشاهده پاسخ سوالات تا پایان این مقاله را مطالعه کنید.

خرید یونجه
خرید یونجه

پخش عمده یونجه

برای دام یونجه ای بهتر است که میزان برگ آن زیادتر از ساقه باشد. باید دانست دام برای رشد و نمو ،تولید مثل، افزایش ماهیچه های بدن و بهبود قسمت های آسیب دیده به پروتئین کافی نیاز دارد. یونجه مرغوب غنی از ویتامین  های ضروری از جمله ویتامین A,B,D,E,K  لازم برای رشد طبیعی دام می باشد.

فروش یونجه بدون واسطه

یکی از بزرگترین و مطمئن ترین مراکز پخش خوراک دام بویژه یونجه بازرگانی یوتابمهر می باشد. این محصول را با قیمت و کیفیت عالی برای مشتریان خود به سراسر کشور ارسال می کند. شما نیز می توانید از طریق راه هاس ارتباطی موجود در سایت با همکاران ما در واحد فروش ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را در هر تناژی ثبت نمایید.

نحوه سفارش یونجه

مجموعه تولیدی – بازرگانی یوتابمهر انواع یونجه خشک و کاه کلش گندم مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و باقیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش انواع یونجه و گندم مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

 

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس فوق کلیک نمایید

 

موبایل مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

 

وبسایت های دیگر شرکت:

utmtco.ir

oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس