جهت خرید ذرت علوفه ای و انواع خوراک دام ارزان از سایت ما و نیز معرفی شرکت های تولید کننده انواع خوراک دام و ذرت علوفه ای به ما بپیوندید . ذرت یکی بهترین محصولاتی است که می توان از تمامی قسمت های یعنی ساقه ، ریشه و بلال آن استفاده بهینه کرد که یکی از فراورده های مهم این گیاه غنی و مفید استفاده از آن به صورت علوفه در تغذیه انواع دام می باشد.

آنجه در این نوشته خواهید خواند:

  • بزرگ ترین مراکز عرضه ذرت علوفه در این کدامند؟
  •  مرکز خرید ذرت علوفه در تهران
  • بزرگترین کارخانه تولید کننده ذرت علوفه ای در دزفول
خرید ذرت علوفه ای
خرید ذرت علوفه ای

بزرگترین مراکز خرید و فروش ذرت علوفه در ایران کدامند ؟

مراکز خرید ذرت علوفه ای در ایران محدود هستند و عمدتا به صورت واسطه ای این محصول را به بازار عرضه می کنند که شرکت یوتابمهر یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش این محصول در ایران محسوب می شود و محصولاتی با کیفیت بی نظیر و قیمت ارزان به دامداران عزیز عرضه می دارد .مرکز خرید ذرت علوفه ای بسته بندی شرکت یوتابمهر واقع شمال استان خوزستان ، قطب کشاورزی ایران یعنی شهرستان دزفول می باشد لازم به ذکر است که شرکت ما توانایی دارد همه دامداران گرامی و همچنین توزیع کنندگان و تاجران درزمینه خرید و فروش انواع خوراک دام بسته بندی و فله و دیگر نهاده های دامی را با قدرت تامین نماید.

خرید و فروش ذرت علوفه ای بسته بندی شده در تهران

بسیاری از مشتری ها و دامداران خوراک دام مورد نظرشان بویژه ذرت علوفه بسته بندی را از شرکت ما خریداری نموده و در شهرهای بزرگ مثل تهران ، اصفهان ، تبریز و مشهد و … بصورت خرده فروشی در بازار عرضه می کنند که به عنوان نمایندگی میان ما و دامداران عمل می نمایند که با ثبت سفارش از طریق سایت ما و تماس با تیم فروش می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه ذرت علوفه بسته بندی و یا دیگر محصولات را با قیمت ارزان تر خرید کنید و در کلان شهر تهران و یا تمام نقاط ایران براحتی سفارش خود را تحویل گیرند.

خرید ذرت علوفه ای
ذرت علوفه تخمیر شده

بزرگترین کارخانه تولید کننده ذرت علوفه ای در دزفول

از آن جاییکه شهرستان دزفول یکی از قطب های کشاورزی بویژه کشت عمده ذرت مرغوب محسوب میگردد بنابراین بزرگترین کارخانه های تولید کننده ذرت علوفه ای در این منطقه یعنی شمال استان خوزستان تاسیس گردید . گفتنی است یکی از پرفروش ترین کارخانه های تولید کننده خوراک دام در شهرستان دزفول که این محصول را با قیمت ارزان به سراسر نقاط ایران ارسال می نماید شرکت یوتابمهر می باشد که به سرعت پله های رشد و پیشرفت را به یاری خداوند و با دانش روز دنیا و تیمی مجرب طی خواهد کرد .

نحوه ی خرید مستقیم ذرت علوفه ای از کارخانه چگونه است؟

جهت خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات می توانید با تیم فروش شرکت ما ارتباط بگیرید و با دریافت مشاوره از همکارن و نیز دامپزشکان مجرب شرکت بهترین پیشنهاد و ارزان ترین سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید در صفحه تماس با ما فرم مربوطه را تکمیل کنید تا در اولین فرصت همکارانمان با شما تماس بگیرند و شما را در ثبت سفارشتان یاری نمایند.

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

مدیر فروش :

مهندس تندیس

09166404026

فروش تفاله جو مناسب برای خوراک دام سال 1402

پخش عمده کاه گندم کیسه شده با قیمت ارزان سال 1402

3 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس