شرکت خرید و فروش انواع جو داخلی و وارداتی یوتابمهر در نظردارد تا با عرضه مستقیم نهاده های دامی مورد نیاز دامداران گرامی ، بهترین و ارزان ترین خدمات ممکن را ارائه نماید.در این مقاله به بررسی انالیز جو ، نقش جو در پرواربندی دام همچنین نحوه تهیه این محصول می پردازیم.

جایگاه جو در خوراک دام

  جو یک ماده خوراکی ایده آل برای نشخوار کنندگان و غیر نشخوار کنندگان محسوب می شود. میزان پروتئین خام آن بین 6 تا 14% متغیر بوده و خوشبختانه جو ایرانی از نظر پروتئین نسبت به جو وارداتی برزیلی و آرژانتینی از درصد بالای پروتئینی برخوردار می باشد. نشخوارکنندگان از انرژی بالای جو که عمدتاً از نشاسته آن ناشی شده و به میزان زیادی قابل تخمین است بهره می گیرند و این امر باعث افزایش پروتئین شیر و تسریع رشد می شود. یکی از مهمترین موارد استفاده جو در تولید انواع کنسانتره می باشد. لذا چون این محصول در جیره از اهمیت بالایی برخورداراست . شرکت های فروش جو و نهاده های دامی سعی دارند بهترین محصول را به مشتریان خود عرضه نمایند .

انالیز جو :

ماده خشک :86 درصد

پروتئین خام : 12.3 درصد

الیاف خام : 5.1 درصد

خاکستر  : 2.6 درصد

نشاسته : 57 درصد

چربی : 2.5 درصد

انواع جو

  • جو (Barley)
  • جو دوسر ( Oats)
شرکت فروش جو
جو

جو :

جو یا Barley، از خانوادهٔ گندمیان است و یکی از انواع غلات محسوب می‌شود که ارزش غذایی بالایی نسبت به ذرت دانه ای دارد. جوی نیمه‌کوبیده در انواع سوپ استفاده می‌شود و انواع نان جو هم مورد استفاده در بسیاری کشورها و فرهنگ‌هاست.

شرکت فروش جو
جو دو سر

جو دوسر :

جو دوسر ( Oats) نوعی غلات است که از دانهٔ آن استفاده می‌شود. انواع مختلف جو دوسر مانند جو پوست‌کنده و بلغور جو دوسر برای مصرف روزانه بسیار مفید است. اسم دیگر جو دو سر، یولاف است که گیاهی از خانوادهٔ گندمیان و دارای گل‌های بسیار ریز و نامشخص است.لازم به ذکر است که شرکت فروش جو توانایی تامین انواع جو دامی را دارد.

قیمت روز خرید جو دامی در بازار

قیمت جو امروز با نرخ های متفاوت با توجه به کیفیت و نوع خارجی و داخلی در بازار قیمت گزاری میگردد . این محصول در سراسر کشور به صورت روزانه توسط نمایندگان و شرکت فروش جو داخلی و خارجی ، خوراک دام و ذرت علوفه ای عرضه میگردد.

نحوه ی خرید انواع جو ازسایت شرکت

مجموعه بازرگانی یوتابمهر یکی از برتربن شرکت های فروش جو که این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولات همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب می کند . شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان و دامداران محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس