در راستای استفاده از بقایای حاصل از گیاه نیشکر بعنوان مواد ارزان قیمت در دامداری ها، شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر با استفاده از تفاله نیشکر (باگاس) اقدام به تولید محصولی تحت عنوان باگاس خشک فرآوری شده نموده است.فروش تفاله نیشکر بلوکی از طریق همین سایت به راحتی امکان پذیر است.جهت سفارش با تیم فروش ما تماس بگیرید.

فروش تفاله نیشکر
ساقه های نیشکر

عرضه تفاله نیشکر عمده

 نیشکر پس از تولید ، به دست عرضه کننده این محصول در بازار کشور توزیع می شود و به دست مصرف کنندگان می رسد. تفاله ی نیشکر، محصولی است سرشار از ویتامین ها و خواص بسیار غنی که از این محصول در صنایع تولید خوراک دام ارزان ، جهت مصرف خوراکی حیوانات استفاده می کنند.

فروش تفاله نیشکر
نمونه بسته بندی بلوکی باگاس

کارخانه تولیدی تفاله نیشکر در ایران

چندین کارخانه بزرگ در ایران تولید کننده عمده محصولات و فراورده های نیشکر به صورت تفاله های مصرفی هستند.

این کارخانه سعی در این دارد که بتواند محصول باکیفیت را تولید نماید.و پس از آن تفاله نیشکر تولیدی را در اختیار جامعه فروشندگان و همچنین خریداران قرار دهد. فروش تفاله نیشکر در این مراکز بصورت عمده ای و قیمت مصوب انجام میپذیرد.

تفاله نیشکر بلوکی ارزان قیمت

تفاله نیشکر با استفاده ازدستگاه های پیشرفته در دمای 300 تا 400 درجه سانتیگراد پخته سازی و سپس خرد میشود.در بسته های مکعبی شکل ۳۰-۴۰ کیلوگرمی بسته بندی می کنند. چون بسته بندی آن شبیه بلوک می باشد از این رو باگاس بلوکی نام گرفته است.

فروش تفاله نیشکر
انالیز کاه نیشکر خشک

 

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

مدیر فروش :

مهندس تندیس

09166404026

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس