فروش ذرت علوفه ای سیلاژ شده بدون واسطه چگونه است؟ ذرت علوفه ای به چه صورتی قابل استفاده می باشد؟ ذرت علوفه ای در جیره انواع دام چه نقشی دارد؟

فروش ذرت علوفه ای
ذرت علوفه بسته بندی 30 کیلویی

انواع ذرت علوفه ای سیلاژ

مراحل تولید ذرت علوفه ای به این طرقه است که پس از 90 تا 100 روز از مان کاشت به برداشت ان با دستگاه های خرد کن یا چاپر می پردازند. سپس جهت سیلاز کردن به سیلو های محل نگهداری منتقل می کنند. پس از تخمیر شدن اماده مصرف می شوند. ذرت علوفه ای را به دو صورت فله و بسته بندی عرضه می کنند. بسته بندی این محصول کاملا وکیوم بوده و قابلیت انبار طولانی مدت دارد. این محصول پر دانه و با کیفیت بوده و برای دام بسیار خوش خوراک می باشد. بسیاری از دامداران از این محصول به دلیل به صرفه بودن و کاهش هزینه های خوراک دام در جیره دام خود استفاده می کنند. برای سفارش این محصول بدون واسطه و قیمت مناسب می توانید از طریق وب سایت با همکاران ما در ارتباط باشید.

فروش ذرت علوفه
نمونه ذرت علوفه ای

نقش ذرت علوفه ای در جیره انواع دام

در سال‌های اخیر از روش‌های بسیاری برای تأمین مواد غذایی سالمی که باعث افزایش شیر دام شوند استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین رویکرد‌ها در این میان ، استفاده از سیلاژ گیاهان مختلف است. سیلاژ در اصل از تخمیر ساقه و برگ علوفه‌ی ذرت، جو و… به دست می‌آید. سیلاژ با کیفیت مناسب می‌تواند به بهترین شکل باعث افزایش شیردهی دام شود. میزان استفاده از ذرت علوفه ای با توجه به نوع دام در جیره غذایی دام متفاوت است. تشخیص میزان استفاده از ذزت سیلاژ بر عهده دامداران می باشد به دلیل که با سازگاری مقدار استفاده از ذرت علوفه ای در جیره اشنایی بهتری دارند.

نحوه سفارش ذرت علوفه ای سیلاژ

مجموعه بازرگانی یوتابمهر ذرت علوفه ای مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است. شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش انواع ذرت علوفه ای مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس فوق کلیک نمایید

 

موبایل مدیر فروش :

مهندس تندیس

+099166404026

 

www.oloofeha.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس