فروش کاه و کلش
کاه و کلش گندم

فروش کاه و کلش گندم بصورت عمده و ارسال به سرار ایران چگونه است؟ کاه و کلش گندم به چه صورت تولید می شود؟ کاه و کلش در سال 1400 چه قیمتی خواهد داشت؟ جهت سفارش میتوانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

تولید کاه وکلش گندم

فروش کاه و کلش گندم

در این مطلب به نحوه تولید کاه وکلش گندم خواهیم پرداخت. پس از اینکه دانه های خوشه گیاه گندم توسط کمباین از ساقه جداسازی کردیم باقی مانده گیاه گندم از قبیل ساقه ها و خوشه ها توسط دستگاه های پیشرفته پرس سازی شرکت به صورت بسته های مکعبی پرس می شوند. وزن این بسته ها از 10 کیلو تا 100 کیلو متغییر می باشد. لازم به ذکر است ساقه ها و خوشه های گندم توسط دستگاه خرمن کوب به کاه نیز تبدیل می شوند و برای مصرف دامداری ها به سراسر کشور توسط تیم پشتیبانی و فروش شرکت یوتابمهر ارسال می گردد. جهت نحوه ی مصرف و سفارش این محصول تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت کاه و کلش در سال 1400

با توجه به افزایش قیمت های تمام محصولات کشاورزی در طی سالهای گذشته به نظر می رسد در سال 1400 قیمت کاه و کلش بصورت چشمگیر افزایش چندانی در پی نخواهد داشت از این رو تمامی دامداران عزیز می توانند همچنان میزان این خوراک را در جیره دام ثابت نگه دارند لازم به ذکر است شما می توانید این محصول را با کیفیت عالی و قیمتی مناسبتر از هر جا بدون واسطه از شرکت ما تهیه کنید همچنین به شما این اطمینان خاطر را می دهیم با یکبار خرید از شرکت یوتابمهر تفاوت قیمت ها را برای تهیه خوراک دام نسبت به سایر فروشندگان و دلالان این بازار شاهد باشید. شرکت خوراک دام یوتابمهر از بزرگترین کمپانی های تولیدی خوراک دام همه روزه اماده خدمت رسانی به تمامی دامداران سراسر کشور می باشد.

 

نحوه ی سفارش انواع کاه و کلش از شرکت یوتابمهر

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع کاه و کلش مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات ما همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده ایم .شرکت ما میتواند این محصولات را بطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت استعلام قیمت کاه و کلش و سفارش انواع نهاده ها و فروش ذرت علوفه ای سیلاژ به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس کلیک نمایید

مدیر فروش :
مهندس تندیس
09166404026

وبسایت های دیگر شرکت:

utmtco.ir

oloofeha.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس