فروش کود کمپوست تولید شده از نیشکر با قیمت ارزان را از کجا تهیه کنیم؟ کود کمپوست نیشکر دارای چه ترکیباتی است؟ مزایا استفاده از کود کمپوست نیشکر چیست؟

ترکیبات کود کمپوست نیشکر

کود کمپوست براساس نوع مصرف و نوع مواد بکار رفته در آن، کاربردهای متفاوتی دارد. برخی از  کمپوست ها مثل کمپوست سلولوزی به دلیل سبک بودن بیشتر اصلاح کننده بافت خاک بوده و برای خاک های سنگین مناسب  است.

نتایج بدست امده از فرایند نمونه برداری و آزمایشات بر روی ترکیبات کود کمپوست نیشکر را بصورت جدولی فراهم کرده ایم و در اختیار مشتریان عزیز جهت آشنایی با آنالیز و ترکیبات این کود قرار داده ایم.

فروش کود کمپوست
آنالیز کود کمپوست نیشکر

مزایا استفاده از کود کمپوست

کود کمپوست از انواع کودهای طبیعی و جز بهترین نمونه های کودهای غیر شیمیایی و مفید جهت گیاهان می باشد که با استفاده از مواد آلی تهیه و ترکیب می شود و با توجه به نوع هر گیاه و مقدار مواد تشکیل دهنده آن به شکل استاندارد شده ای تهیه و تولید می گردد. این کود بهترین تقویت کننده خاک است. در واقع این کود دارای میکروارگانیسم هایی می باشد که باعث سالم و متعادل نگه داشتن خاک می گردد. این نوع کود مورد مصرف بسیاری از گیاهان می باشد و مقدار مصرف آن با توجه به مسائلی از جمله نوع خاک، نوع گیاه، سن و جثه گیاه و مسائل دیگر تغییر می کند.

جهت سفارش تمامی محصولات از قبیل کاه نیشکر ، کلش پرس ، کنسانتره و… با همکاران ما در واحد فروش ارتباط بگیرید.

نحوه سفارش انواع کود کمپوست نیشکر

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع کود کمپوست نیشکر مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش انواعکود کمپوست نیشکر مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس کلیک نمایید

مدیر فروش :
مهندس تندیس
09166404026

www.oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس