سفارش اینترنتی باگاس نیشکر فله و بسته بندی شده در این مقاله شرح خواهیم داد.در ادامه قیمت روز باگاس در خوزستان و نحوه ی خرید باگاس از شرکت یوتابمهر را مورد بررسی خواهیم داد.با ما همراه باشید.

سفارش اینترنتی باگاس نیشکر
نمونه بسته بندی باگاس بلوکی

قیمت روز باگاس در اهواز

از انجاییکه خواستگاه و مرکز کشت و پرورش محصول مهم و پرخاصیت نیشکر در استان بزرگ خوزستان می باشد.در این استان زرخیز نیشکر بصورت گسترده ای کشت می شود لذا صنایع مرتبط با فراوری و تولید انواع محصولات از نیشکر نیز بسیار رونق دارد . که بویژه این موضوع موجب گردیده است که در تولید قند و شکر در جهان رتبه ی خوبی کسب نماییم.

لازم به ذکر است که باگاس یا همان کاه نیشکر کاربردهای زیادی دارد که مهمترین کاربرد آن استفاده در خوراک دام به عنوان جایگزین کاه می باشد.در سال های اخیر به دلیل افزایش زیاد قیمت نهاده های دامی لذا خرید کاه نیشکر بیش از پیش مورد توجه دامداران قرار گرفته است.

با توجه به زیادی کارخانه های شکر در خوزستان و اهواز لذا باگاس را در این مناطق با قیمت بسیار ارزان می توان خرید.سفارش اینترنتی باگاس نیشکر فله و بسته بندی از طریق همین وبسایت و وبسایت های دیگر شرکت امکانپذیر است.

www.oloofeha.ir

utmtco.ir

سفارش اینترنتی باگاس نیشکر
نمونه تفاله نیشکر

نحوه ی خرید باگاس از شرکت یوتابمهر

مجموعه تولیدی – بازرگانی یوتابمهر انواع تفاله نیشکر بلوکی خشک مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و باقیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش انواع تفاله نیشکر مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فروش:

برای تماس با تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

مدیر فروش :
مهندس تندیس
09166404026

 

 

selling flour all over the world from Russia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس