خرید تفاله نیشکر یا باگاس عمده بصورت مستقیم از شرکت تولیدی و بازرگانی یوتابمهر امکانپذیر است.در راستای تامین دامداران و تجار گرامی می توانند با تیم فروش ما جهت سفارش و خرید انواع محصولات شرکت ، با تیم فروش ما ارتباط برقرار نمایند.

در این مقاله قصد داریم در زمینه خواص ، خرید و فروش کاه نیشکر اطلاعات قابل توجهی ارائه نماییم.با ما همراه باشید…

خرید تفاله نیشکر
مزرعه نیشکر خوزستان

فواید تفاله نیشکر برای انواع دام

در این جا می خواهیم در مورد تفاله نیشکر در تغذیه دام بگوییم که بسیار پر کاربرد و پر طرفدار می باشد. محصولات مورد نظر به سبب خواص عالی که دارند می تواند در تولید خوراک دام ارزان قیمت مفید واقع شود. دامپروارانی که گاو های پرواری و شیری را پرورش می دهند از این محصولات استفاده می کنند. مواد مفید موجود در این تفاله ها به قرار زیر است:

  • گلوکز
  • فروکتوز
  • گالاکتوز
خرید تفاله نیشکر
نمونه تفاله نیشکر

کاربرد تفاله نیشکر

تفاله نیشکر از جمله تفاله های پرفروش در بازار ها است که در کارخانه های تولیدی شکر حاصل می شود. بعد از اینکه شکر از گیاه نیشکر ها جدا می شود محصولات به دست آمده را تفاله نیشکر می گویند. این محصولات دارای کارایی بسیار هستند که مشتریان می توانند به منظور های مختلفی آن ها را خریداری کنند. در ادامه مطلب چند نمونه از این موارد را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • خوراک دام
  • خمیر کاغذ
  • تهیه اتانول
  • تهیه فوفورال
  • ایجاد سوخت

نحوه ی خرید مستقیم تفاله نیشکر

جهت خرید مستقیم و بدون واسطه ی این محصولات و استعلام قیمت خرید تفاله نیشکر از تمام نقاط ایران از قبیل تهران و مشهد و … می توانید با تیم فروش شرکت ما ارتباط بگیرید و با دریافت مشاوره از همکاران و نیز دامپزشکان مجرب شرکت بهترین پیشنهاد و ارزان ترین سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید در صفحه تماس با ما فرم مربوطه را تکمیل کنید تا در اولین فرصت همکارانمان با شما تماس بگیرند و شما را در ثبت سفارشتان یاری نمایند.

باتشکر از همراهی شما

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

مدیر فروش :

مهندس تندیس

09166404026

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس