قیمت محصولات خوراک دام شرکت یوتابمهربه عنوان مرکز خرید عمده خوراک دام با نرخ ارزان هر روز از طریق سایت و کانال رسمی شرکت و تیم فروش اعلام میگردد.در این مقاله اطلاعات کامل تری در مورد لیست محصولات و قیمت های ان ها به سروران گرامی انتقال خواهیم داد.

قیمت محصولات خوراک دام

لیست تولید محصولات خوراک دام شرکت یوتابمهر

در سال های اخیر بدلیل اینکه بازار نهاده های دامی و خوراک دام و طیور نوسان داشته است . بنابراین استراتژی شرکت ما نیز با این موضوع هم سو گردید. که قیمت محصولات خوراک دام را با ارزانترین قیمت ممکن به بازار عرضه نماید.تا بتوانیم بخشی از فشاری وارده بر دوش دامداران عزیز را کاهش دهیم.

لیست محصولات شرکت:

لیست قیمت روز محصولات خوراک دام ارزان

از آنجاییکه قیمت محصولات خوراک دام امروزه در کشور ثبات ندارد . لذا شرکت یوتابمهر قرار دادن لیست قیمت را در سایت و کانال را مفید به فایده نمی داند. اما مشتریان و تاجران عزیز که تمایل دارند لیست قیمت محصولات ما را مشاهده نمایند می توانند بصورت انلاین از طریق واتساپ و با دیگر راه های ارتباطی با تیم فروش ما تماس گرفته و قیمت ها استعلام نمایند.

کانال تلگرامی قیمت خوراک دام

عزیزان در نظر داشته باشند جهت رفاه حال دامداران و مشتریان گرامی کانال تلگرامی خرید محصولات دامی شرکت ما که لینک آن را در سایدبار و انتهای همین مقاله قرار داده ایم طراحی شده است . مشتریان گرامی می توانند به سرعت دراین کانال عضو شده تا قیمت های روز را دریافت نمایند.

t.me/tejarat_dakheli_khareji

همچنین عزیزان می توانند به صفحه تماس با ما مراجعه نمایند و فرم مورد نظر پرنمایند تا در اولین فرصت تیم فروش با شما تماس بگیرند و شما را ثبت سفارشتان یاری نمایند .

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

 

مدیر فروش فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس