خرید و فروش کنسانتره دامی با استانداردها و کیفیت مطلوب به دامداران و شرکت های ایرانی کمک می کند تا فروش آنها در ایران و دیگر کشورها به راحتی امکان پذیر باشد. به این ترتیب از سایت های اینترنتی نیز بهره گرفته شد و شرایط همکاری خوبی بین مصرف کنندگان و کارخانه های تولیدی انواع کنسانتره فراهم گردید .

خرید و فروش کنسانتره
نمونه ای از کنسانتره ارزان

کنسانتره چیست؟

معني کلمه کنسانتره عبارت است از فشرده شدن و متمرکز شدن می باشد. اما تعريف آن در علم تغذيه دام عبارت است از : خوراک هايي که داراي انرژي زياد، پروتئين بالاي 7% و فيبر زير 18% باشند.

در تغذيه دام که 70% از هزينه هاي يک واحد دامپروري يا مرغداري را در بر مي گيرد خوراک دام بايد داراي سه ويژگي مهم باشد: 1) کيفيت خوراک 2) قيمت خوراک 3) خوش طعم و خوش خوراک بودن آن 

هدف از تولید کنسانتره ها در حقیقت جلوگیری از خطای انسانی در رابطه با رساندن به موقع و مناسب مواد غذایی مورد نیاز دام ها در سنین و شرایط مختلف می باشد.با تولید کنسانتره و اندازه گیری های دقیق از هر ماده غذایی مطابق به انالیزها و فرمولاسیون ها، این مهم در امر تغذیه ی دام به راحتی میسر خواهد شد.

چون دامپروري و دامداري و مرغداري يک عمل اقتصادي محسوب مي شود بنابراين قيمت خوراک دام مهمترين عامل است، پس شرکت ما درنظر دارد تا خرید و فروش کنسانتره دامی به صورت عمده از کارخانه تولیدی برای دامداران براحتی امکان پذیر گردد.

تولید کنسانتره دامی ارزان قیمت پرواری یا گوشتی

این نوع از كنسانتره به منظور تامین نیازهای بدنی و افزایش مقدار تولید شیر و گوشت، توسط کارشناسان تغذیه دام و دامپزشکان شركت خوراك دام یوتابمهر برای گوساله های پرواری، گاو شیری کم تولید (کمتر از ۱۵ لیتردر روز) گاومیش، گوسفند و بزو … تهیه گردیده است.

انالیز این نوع کنسانتره شامل 50 % جو و ذرت ، 30% سبوس گندم ، 10% باگاس یا کاه نیشکر و 10% نمک و ویتامینها می باشد.که در بسته بندی های 50 کیلویی به بازار عرضه می شود.

لذا به همین دلیل این محصول درنهایت نسب به دیگر محصولات قیمت ارزانتری دارد. که تاثیر زیادی در خرید و فروش کنسانتره دامی برای شرکت های تولید و عرضه خوراک دام و دامداران خواهد داشت.

نحوه ی خرید مستقیم کنسانتره و انواع علوفه از کارخانه چگونه است؟

جهت خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات از تمام نقاط ایران از قبیل تهران ، اصفهان ، شیراز ، همدان و … می توانید با تیم فروش شرکت ما ارتباط بگیرید و با دریافت مشاوره از همکاران و نیز دامپزشکان مجرب شرکت بهترین پیشنهاد و ارزان ترین سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید در صفحه تماس با ما فرم مربوطه را تکمیل کنید تا در اولین فرصت همکارانمان با شما تماس بگیرند و شما را در ثبت سفارشتان یاری نمایند.

باتشکر از همراهی شما

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

 

قیمت خرید جو درجه یک سال 1402

4 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس