برای خرید عمده کاه و کلش به کدام کارخانه مراجعه کنیم؟میزان کاخ و کلش در جیره دام چقدر است؟ برای مشاهده پاسخ سوالات تا پایان این مقاله را مطالعه کنید.

میزان کاه و کلش در جیره دام

خرید عمده کاه

کاه خشک به تنهایی ارزش غذایی چندانی ندارد به همین جهت همراه با ساقه کامل به تغذیه دام می رسانند. کاه با ساقه کامل کاه و کلش نام دارد. میزان کاه و کلش در جیره دام از 30 درصد تا 70 درصد متغییر است. میتوان گفت تقریبا بیش از 70 درصد هزینه های خرید خوراک دام به خرید این خوراک اختصاص می یابد. البته با افزایش قیمت اکثر خوراک ها دامداران برای کاهش هزینه ها به خوراک های دیگری روی اورده اند. شرکت ما یکی از بزرگترین تولید کننده های خوراک دام در ایران می باشد. ما توانسته ایم با این خدمت رسانی به دامداران عزیز از هزینه های سنگین متحمل بر دوش ان ها بکاهیم. خوراک هایی از قبیل مشتقات نیشکر ، یونجه ، کاه و کلش ، جو و انواع ذرت دامی می باشند.

لازم به ذکر است که خرید عمده کاه و کلش گندم و جو از طریق شرکت ما به صورت گسترده امکان پذیر است.

فروش انواع کاه و کلش

خرید عمده کاه

کاه و کلش که از خرمن کوبی گندم بوجود می اید. این محصول به دو صورت فله و بسته بندی برای تکمیل جیره غذایی دام موجود می باشد. از این رو کاه و کلش فله را با دستگاه ها و تجهیزات مدرن شرکت به جهت سهولت در حمل و نقل و انبار کردن پرس سازی می کنند و برای مصرف دامداری ها به سراسر کشور ارسال می کنند. با توجه به افزایش قیمت ها شما می توانید این محصول را با قیمت ارزان از شرکت ما تهیه کنید. جهت سفارش و خرید این محصول همچین مشاوره با همکاران ما در ارتباط باشید.

نحوه سفارش انواع کاه و کلش

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع کاه و کلش مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش انواع کاه و کلش مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فروش :

جهت تماس تلفن دفتر فروش روی عکس فوق کلیک نمایید.

مدیر فروش :

مهندس تندیس

09166404026

www.oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس