قیمت ذرت دانه ای داخلی و خارجی درجه یک سال 1401 چقدر است؟ پخش عمده ذرت دانه توسط کدام شرکت انجام می پذیرد؟ کشت ذرت دانه داخلی چگونه است؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول با ما همراه باشید.

قیمت ذرت دانه ای
قیمت ذرت دانه ای

پخش عمده ذرت دانه

خرید بدون واسطه ی ذرت و سایر محصولات درجه یک یکی از دغدغه های تولید کنندگان و خریداران به شمار می رود، که از میان سایر آن ها می توان به ذرت روسیه اشاره نمود. ذرت بدون شک یکی از مهم ترین نیاز های غذایی دام ها می باشد، که کیفیت بالا و قیمت مناسب آن برای دامداران اهمیت بسیار زیادی دارد. ذرت دامی دارای درجه بندی های متفاوت است که این تفاوت در کیفیت باعث تنوع در قیمت های ارائه شده از سوی فروشندگان شده است.

کشت ذرت دانه داخلی

ذرت محصولی مهم در جیره غذایی دام است که علاوه بر استفاده بصورت تک در تولید کنسانتره ماهی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. حال برای تولید کنسانتره دامی درجه یک می بایست ذرت دانه ای درجه یک نیز استفاده کنید. اگر کارخانه تولید کنسانتره شما در شهری است که کرایه حمل و نقل بارگیری از بندرامام در جنوب کشور خیلی زیاد نمی شود، بهترین گزینه برای این انتخاب ذرت برزیل درجه یک می باشد.

نحوه سفارش ذرت دانه

مجموعه بازرگانی یوتابمهر این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند و با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است. شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر این محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید جهت خرید ذرت دانه ای و یونجه درجه یک و غذای آبزیان از طریق صفحه تماس با ماموجود در سایت با ما در ارتباط باشید.جهت دریافت لیست قیمت خرید ذرت و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شوید.

 

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس فوق کلیک نمایید

 

موبایل مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

 

وبسایت های دیگر شرکت:

utmtco.ir

oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس