خریدوفروش عمده ملاس نیشکر خوراک دام از کارخانه تولیدی بدون واسطه امکانپذیر شد.لذا مشتریان عزیز می توانند از طریق همین سایت با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و سفارش خود را تکمیل نمایند.در این مقاله در نظر داریم که تولید و نحوه خرید این محصول را برای شما سروران گرامی توضیح دهیم.

خریدوفروش عمده ملاس
ملاس سیاه نیشکر

 

خریدوفروش عمده ملاس
مخلوط باگاس و ملاس نیشکر

تولید خوراک دام با ملاس و باگاس نیشکر

ملاس نیشکر، شیره قهوه ای رنگ و غلیظی است که پس از استحصال مواد قندی موجود در ساقه گیاه نیشکر از آن به جا می ماند این مایع غلیظ به جهت آنکه هنوز مقدار قابل توجهی مواد قندی در آن موجود میباشد جهت تامین بخشی از انرژی در جیره غذایی دام و طیور و مخلوط باگاس و ملاس نیز مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین به عنوان بایندر(چسباننده) در کارخانجات تولید خوراک دام و طیور برای ایجاد استحکام کنسانتره پلت کاربرد گسترده ایی دارد.

درصد آنالیز  نسبی ملاس

  • بریکس 85%
  • ساکاروز40%
  • خاکستر 8 %

قیمت ملاس نیشکر

قیمت روز خرید و فروش عمده ملاس سیاه را از طریق سایت ما دریافت کنید. ملاس سیاه نیشکر کاربردهای زیادی دارد.از ملاس نیشکر میتوان در داروسازی و تولید خوراک دام استفاده کرد. ملاس با توجه به ترکیباتی که دارد می توان از آن در خمیرمایه سازی استفاده کرد.بازرگانی یوتابمهر در زمینه تولید کود کمپوست نیز فعالیت دارد.

فروش عمده ملاس نیشکر در مشهد و تهران

نظر به حجم قابل توجه خریدوفروش عمده ملاس در صنایع تولید خوراک دام و طیور لذا این مایع غلیظ و چسبنده توسط کامیون های مجهز به تانک های بزرگ 25 تنی از کارخانجات قند و شکر به سوی مقصد تهران ، مشهد و تمام نقاط کشور حمل و تحویل داده می شوند و لذا ان دسته از متقاضیان که به مقادیر جزئی ملاس نیازمندند همواره با مشکل تامین مواجه می باشند.

 جهت تامین نیاز متقاضیان جزئی ، شرکت ما اقدام به بسته بندی ملاس خالص نیشکر در ظروف پلی اتیلن مقاوم نموده است . هر ظرف به طور خالص محتوی 20 کیلوگرم ملاس می باشد که درب ظرف پس از پرشدن جهت جلوگیری از ریزش این ماده غلیظ و چسبناک پلمب گردیده است و لذا به خوبی قابل حمل و نگهداری در انبار میباشد.

خریدوفروش عمده ملاس
تصویری از ساقه ی نیشکر
خریدوفروش عمده ملاس
تصویری از ملاس سیاه مرغوب

نحوه ی خرید ملاس نیشکر از طریق سایت

مجموعه بازرگانی یوتابمهر این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند و با توجه به کیفیت محصولات ما همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است. شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر این محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید.

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

 

مدیر فروش فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس