فروش عمده شلتوک برنج درجه یک بدون واسطه در خوزستان به چه صورت است؟ خواص شلتوک برنج چیست؟ نحوه برداشت برنج چگونه است؟

برای دریافت پاسخ سوالات تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فروش عمده شلتوک برنج

خواص شلتوک برنج

برنج یکی از غذاهای اصلی مردم آسیاست و به مقدار زیاد در کشور چین، هندوستان، ژاپن، تایلند، فیلیپین و ایران کشت می شود. در ژاپن، مدت ها از سبوس برنج برای مصارف آرایشی و بهداشتی استفاده می شد؛ برای این که سبوس برنج رطوبت را در خود حفظ و پوست را روشن می کند و اثر صاف کنندگی روی پوست دارد. ویتامین E و اسید های چرب اشباع شده و نشده موجود در دمنوش شلتوک برنج، آن را به یکی از ماده های غذایی بسیار گرانبها و موثر برای افزایش تعادل هموستاز خون و ضد سرطان تبدیل نموده اند. لازم به ذکر است شرکت ما توانسته محصولات با کیفیت بسیاری را از جمله انواع کاه ، سبوس برنج ، شبدر ، جو و… را تولید کند و در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

نحوه برداشت برنج

مرحله برداشت برنج ایرانی به فرایند جمع آوری محصول برنج بالغ از مزرعه گفته می شود. فعالیت های برداشت شامل درو کردن، کمباین زدن و حمل و نقل است. وقتی که ۹۰ تا ۹۵ درصد شالی ها زرد شدند و بخش کوچکی در قسمت پايه خوشه ها سبز مي باشد و نیز یک سوم محور اصلی خوشه از نقطه انتهایی شان زرد شدند زمان برداشت فرا میرسد. در برداشت سنتی مردان و زنان برنجکار به دروی برنج می پردازند وسیله ای که با آن درو را انجام می دهند به اصلاح محلی دره می گویند که همان داس می باشد.

نحوه سفارش انواع شلتوک برنج

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع شلتوک برنج مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش شلتوک برنج مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس فوق کلیک نمایید

 

موبایل مدیر فروش :

مهندس تندیس

+099166404026

 

www.oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس