کاه و کلش یکی از خوراک های قدیمی و ثابت در خوراک دام محسوب میگردد. انواع کاه گندم، نخود و لوبیا مرغوب تقاضای زیادی از جانب دامداری های سراسر کشور دارد.لذا قیمت کاه و کلش گندم و جو و … بخاطر تقاضای بالای ان در بازار بسیار حائز اهمیت است.

ویژگی های کاه و کلش مرغوب برای انواع دام

قیمت کاه و کلش

انواع کاه و کلش به عنوان علوفه و تامین کننده فیبر در جیره به کار می روند. این محصولات در گذشته بیشتر بعنوان کاه و کلش گندم شناخته شده بودند اما امروز کاه نخود، لوبیا، جو و … همگی از انواع پر طرفدار کاه و کلش محسوب می شوند.کاه کلش خریدی مرسوم در بین دامداری ها بوده و همگی از فواید و ویژگی های این محصول برای خوراک دام آگاهی دارند.

دو نکته اصلی برای خرید کاه و کلش:

  1. کاملا خشک باشد.
  2. قیمت مناسبی داشته باشد.

قیمت یکی از موارد مهم در خرید خوراک دام و طیور می باشد، از آن جا که حدود 70% هزینه های دامپروری ها به این امر تعلق می گیرد صرفه جویی در آن می تواند سبب کاهش هزینه ها و موفقیت بیشتر این مجتمع های اقتصادی دامپروری گردد.

نحوه ی خرید انواع کاه و کلش از شرکت یوتابمهر

قیمت کاه و کلش

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع کاه و کلش مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات ما همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده ایم .شرکت ما میتواند این محصولات را بطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت استعلام قیمت کاه و کلش و سفارش انواع نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فروش:

برای تماس با تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

مدیر فروش :
مهندس تندیس
+989166404026

ذرت علوفه کیسه ای خرید به قیمت کارخانه سال 1402

فروش آرد گندم دامی به قیمت تولید از کارخانه

4 نظرات

  1. سلام خسته نباشید حدود ۵،۶ هزار تن کلش گندم بسته بزرگ حدودا وزنش هرکدوم بین ۳۵۰ تا ۴۵۰ کیلو هست بسته بزرگ،بدون خاک و بدون ذره ای علف.که از استان خوزستان فارس و همدان تهیه شده،خودم دستگاه سنگین دارم، امسال نفروختم الان قصد فروش دارم،کسی خواست خبر بده
    ۰۹۳۹۱۵۵۷۵۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس