خرید و فروش ذرت دانه ای دامی به نرخ روز به صورت عمده ازطریق سایت شرکت یوتابمهر به اسانی ممکن گردید. عزیزان جهت سفارش تمامی محصولات ما از جمله ذرت دانه ای ، علوفه ای، مشتقات نیشکر و چغندر، انواع کنسانتره ،و… می توانید با تیم فروش شرکت ما تماس بگیرید.

خرید و فروش ذرت دانه
کمباین برداشت ذرت

ارزش غذایی ذرت دانه ای در انواع خوراک دام

ذرت دانه ای انرژی زیادی همچنین چربی بیشتری نسبت به جو و گندم دارد (حدود دو برابر) و در مقابل پروتئین و کلسیم و مواد معدنی و الیاف آن کم می باشد.همچنین تجزیه آن در شکمبه با سرعت کمتری نسبت به گندم و جو انجام می شود. از این رو حداکثر درصد استفاده باید رعایت شود.

ذرت بسیار خوش خوراک بوده و بهتر است جهت هضم و جذب بیشتر اسیاب و یا حداقل بلغور گردد . جهت توازن رضایت بخش جیره استفاده از مکمل هایی غنی از پروتئین ضروری است.لذا قیمت خرید و فروش ذرت دانه ای برای دامداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید و فروش ذرت دانه
نمونه ای از ذرت وارداتی

نرخ عمده خرید و فروش ذرت داخلی و خارجی

عرضه و خرید و فروش ذرت دام به صورت عمده وقتی که قیمت ها مناسب باشند، بیشتر از هر زمانی خواهد بود.به نسبت افزایش کیفیت، قیمت هم تغییر می کند، اما سایت اینترنتی ما بهترین قیمت ها را ارائه کرده است که کاملا به نفع شما خریداران گرامی می باشد و بخشی از نیاز تغذیه دامداری ها را برآورده می سازد.ذرت دانه دامی مرغوب به ذرتی اطلاق می شود که هنگام خرید و فروش استانداردهای لازم را داشته باشد. از استاندارهای فروش گفته شده می توان کیفیت خوب, عدم فساد و رطوبت, چربی و فیبر بالا را متذکر شد.

خرید و فروش ذرت دانه
نمونه ای دانه های طلایی ذرت وارداتی

نحوه خرید مستقیم و بدون واسطه ذرت دانه ای

مجموعه بازرگانی یوتابمهر این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند و با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است. شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر این محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

قیمت خرید جو درجه یک سال 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس