تولید یونجه خشک پرس شده با قیمت ارزان به چه نحوه ی انجام میگردد؟ خرید یونجه خشک پرسی چگونه است؟قیمت یونجه خشک بدون علف چقدر می باشد ؟

جهت بررسی سوالات فوق تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

تولید یونجه خشک
برداشت یونجه خشک

نحوه تولید یونجه خشک پرسی

یونجه یکی از مهمترین خوراک ها در جیره غذایی دام می باشد که برای ورود به جیره غذایی دام باید مراحلی را پس از برداشت طی کند تا به مصرف دام برسد پس از کاشت یونجه و علف زدایی ان توسط کشاورز فرصتی برای خشک شدن ان می دهند سپس با دستگاه های مدرن به جمع اوری ان ها می پردازند و بصورت بسته های کعبی شکل 15 الی 20 کیلویی بسته بندی می شوند و برای مصرف دام ها به دامداری ها ارسال می گردند. از انجایی که می توان گفت یونجه را با هیچ محصول دیگری در خوراک دام نمی توان جایگزین نمود برای سهولت در نحوه مصرف به صورت کوبیده شده نیز موجود می باشد.

تولید یونجه خشک
یونجه خشک پرسی

قیمت یونجه با کیفیت

یونجه با کیفیت باید بدون علف و کاملا خشک شده باشد تا از فساد در امان بماند و دامداران بتوانند در مدت زمان مشخصی به مصرف دام برسانند. شما می توانید یونجه با کیفیت را بدون واسطه و قیمت مناسب از شرکت ما تهیه و خریداری کنید لازم به ذکر است ما این محصول را از بهترین زمین های زراعی با کیفیت بالا برداشت می کنیم و بصورت پرسی و کوبیده به سراسر ایران برای مصرف دامداری ها ارسال می کنیم. برای سفارش و تهیه این محصول و سایر محصولات ما ازقبیل ذرت علوفه ای ، جو دامی ، ذرت دانه ای و مشتقات نیشکر به سایت فروش انلاین ما مراجعه کنید همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

نحوه خرید یونجه به صورت عمده ای

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع یونجه مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش انواع یونجه مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس فوق کلیک نمایید

 

موبایل مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

 

 

www.oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس