تولید ذرت علوفه ای ارزان برای دامداران اهمیت زیادی دارد لذا استراتژی شرکت ما به گونه ای است این قیمت را به ارزانترین نرخ ممکن و البته با کیفیت بالا به دست دامداران زحمت کش برسانیم.

تولید ذرت علوفه ای
تصویری از برداشت مزارع ذرت شهرستان دزفول

تفاوت تولید ذرت علوفه ای و ذرت دانه ای در چیست ؟

ذرت گیاهی است ازخانواده Poaceae مخصوص نواحی گرم ومعتدل است. مبدا آن آمریکای مرکزی و جنوبی است و احتمالاً توسط هجوم استعمارگران و یا توسط زائران مکه وارد ایران شده است و سابقه کشت آن در قاره‌های اروپا ، آسیا، آفریقا و اقیانوسیه چندان طولانی نیست ومصارف این گیاه به صورت دانه ای و علوفه ای می باشد. این دو محصول از لحاظ کاشت و داشت بسیار شبیه هم بوده و عمدتا در برداشت باهم تفاوت دارند .

الف: برداشت برای تولید ذرت علوفه ای:
برای این منظور از دستگاهی بنام چاپر استفاده می گردد. این دستگاه قادر است از یک طرف تمام اندام های هوایی گیاه را از فاصله حدود 12-8 سانتی متری سطح خاک برداشت کرده و به قطعات کوچک و خرد شده تبدیل و در داخل کامیون یا تریلی بریزد سپس در سیلوهای مخصوص برای غذای زمستانی دام ها نگهداری شود.
 
ب: برداشت ذرت برای تولید دانه:
برای این منظور از کمباین مخصوص استفاده می شود. این دستگاه ها بلال را برداشت و در داخل دستگاه دانه ها را از چوب بلال جدا نموده و بطور خالص در مخزن جمع آوری می کنند. مهمترین موارد مصرف ذرت دانه ای در تولید کنسانتره دامی می باشد.

 

تولید ذرت علوفه ای

تولید ذرت علوفه ای

      دستگاه چاپر

 

 

          مراحل تولید ذرت علوفه ای دانه دار

  1. کاشت 
  2. داشت
  3. خرد کردن ذرت علوفه ای با دستگاه چاپر
  4. تنظیم رطوبت
  5. فرایند تخمیر
  6. بسته بندی

لازم به ذکر است که ذرت علوفه ای در بسته بندی های مختلفی به بازار خوراک دام عرضه میگردد بسته بندی های موجود در بازار معمولا به سفارش مشتری در وزنهای 30 ، 100 ، 750 و 1000 کیلویی تهیه می شود که نوع بسته بندی در آخرین قیمت ذرت علوفه ای تاثیر زیادی دارد با توجه به این که بسته بندی باید کاملا سالم و وکیوم باشد بهترین پیشنهاد و ارزانترین نوع بسته بندی نمونه 30 کیلویی ان می باشد که شرکت ما بهترین الیاف و دستگاه های بسته بندی را برای تولید ذرت علوفه ای ارزان و با دوام فراهم نموده است که نمونه بسته بندی در تصویر زیر قابل مشاهده است .

ذرت علوفه بسته بندی
ذرت علوفه بسته بندی 30 کیلویی
تولید ذرت علوفه ای
انالیز ذرت علوفه ای بسته بندی

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

فروش ذرت علوفه پردانه سیلاژ شده در خوزستان

قیمت عرضه جو محلی درجه یک سال 1402

9 نظرات

  1. خسرو شیخ زهی هستم says:

    سلام درحالی که شما بهترین محصولات رادارید وهم ارزانترین را اما مااز آن بهرهمند نیستیم دامداران سیستان وبلوچستان من درحال حاضر ضررهای زیادی کشیدم نه تنها من بلکه همه دوستانم وامید وارم که شما تولید کنندگان محترم مارادراین امر یاری کنید ونهوه خریدباگاس وذرت علوفه فله وابسته بندی سی کیلوی راهنمایکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس