شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر درجهت رفاه حال مشتریان گرامی در نظر دارد که در اکثر استان های ایران بخصوص اصفهان، شیراز، مشهد و تهران و… به مشتریانی که تا کنون بیشتر از 1000 تن در سال 99 سفارش داده اند. نمایندگی ذرت سیلاژ در سال 1400 اعطا نماید . لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش شرکت تماس بگیرید.

قیمت خرید و فروش ذرت چاپر فله و بسته بندی در شیراز و اصفهان

امروزه محدودیت های که گاوداری ها در بحث انبارها و محل های ذخیره سازی خوراک دارند، بیشتر راغب به استفاده از سیلوهای بسته بندی شده هستند.لذا با توجه به موارد گفته شده جهت نگهداری بهتر با فضای کمتر در دامداری ها محصول بسته بندی شده گزینه ارجح می باشد .همچنین ذرت سلاژ بسته بندی ماندگاری خیلی بالایی نسبت نوع فله ان دارد.

قیمت خرید ذرت سیلاز علاوه بر کیفیت خود محصول به نوع بسته بندی آن ارتباط مستقیم دارد . در واقع نمونه فله قیمت کمتری نسبت به بسته بندی آن دارد.که جهت بررسی دقیق محصولات ما می توانید به نمایندگی های ذرت سیلاژ در شهرهای اصفهان شیراز و در سراسر کشور مراجعه نمایید.

نمایندگی ذرت سلاژ
بسته بندی 30 کیلویی

ذرت علوفه ای برای گوسفند و گاو

ذرت گیاهی است با دوره رشد کوتاه و عملکرد بالا و به عنوان یکی از بهترین گیاهان برای تولید علوفه سبز محسوب می شود، که به صورت بهاره و تابستانه کاشت می شود.ذرت با ارزش غذايي بالا و  مقادير زيادي انرژي و نشاسته در تغذيه گاوهاي شيري و گوسفند نقش بسزایی دارد.همچنین ذرت سیلاژ با مواد خوراکی دیگر نظیر انواع کنسانتره ها ، مشتقات نیشکر و جو مخلوط نمود.

برداشت علوفه ذرت زمانی انجام می شود که گیاه دارای 30 تا 35 درصد ماده خشک  باشد و این زماني است که برگ هاي علوفه ذرت، از پايين بوته شروع به زرد شدن  کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های ذرت سیلاژ شرکت ما مراجعه نمایید تا به شما مشاوره دهند.

نمایندگی ذرت سلاژ
دستگاه چاپر در حال برداشت
نمایندگی ذرت سلاژ
ذرت سیلو فله

 

نگهداری ذرت سیلو شده فله و بسته بندی

سیلوهای سنتی به مکان های ویژه ای برای ذخیره و نگهداری نیاز دارند. هرچند استفاده از این مکان ها نیز تضمینی بر محفوظ ماندن صددرصد سیلاژ نیست.

البته میزان ماندگاری به شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد و در بهترین شرایط تا حدود یک هفته قابل نگهداری در هوای آزاد است.

این محدودیت ها سبب شده تا مراکز پرورش دام به استفاده از سیلوهای بسته بندی که ضمن قابلیت نگهداری بالا، به آسانی نیز حمل و نقل می شوند، تمایل بیشتری داشته باشند.اما در نمایندگی های ذرت سیلاژ شرکت یوتابمهر نگهداری این محصول کامل علمی و فساد ناپذیر می باشد .

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

 

مدیر فروش فروش :

مهندس تندیس

09166404026

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت روز
تماس